itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

Tredje dagen

Publicerad 2017-10-11 14:15:32 i Allmänt,

Då är det onsdag och tredje dagen. Herregud vad duktig jag är, haha. Hur duktigt det nu är att gå på diet... Jag har tänkt idag "varför gör jag detta, kan jag inte bara gå på Viktväktarna? Eller äta frukost iaf?". Men saken är att det funkar inte på mig. Jag gör det några dagar, sen ser jag inget resultat och så långsamt slutar jag. Detta är det enda som funkat: tydliga regler, det går snabbt och det är en begränsad period. Sen efteråt behöver jag ju bibehålla detta såklart. Men det kan jag nog. Det var ju när jag var gravid som jag gick upp.

Hur som helst: jobbigt även idag. Matt, hungrig och lite nedstämd. En jobbig dag kvar, sen skall jag nog bli pigg på fredag tror jag! Sen går det nog smidigt de två sista veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela