itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

Round 2: dag 1

Publicerad 2017-10-09 18:26:18 i Allmänt,

Hej!

Nu gör jag en ny rivstart! Jag väger 75 kg och skall på 3-4 veckor gå ner till 69 kg tänkte jag.

Idag är första dagen. Det är inte så jobbigt som jag minns det. Men usch ändå. Nu ikväll tänkte jag "jag skiter i det, detta är plågeri, herregud, 3 veckor till!". Men nej, jag kan inte ge upp redan. Jag måste ju köra tills jag hamnar i ketos och börjar bli pigg igen. Tror det tar 3-5 dagar? Sist tog det fem dagar.

Jag skall köra denna veckan iaf! Det är som när man springer milen: man får ha delmål och lura sig själv lite.

Tänkte jag skulle skriva blogg iaf så jag har nån att leverera till. Och inte bara mig själv (jag går inte till Itrim). Vi hörs framöver så skall jag hålla er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela