itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

En vecka!

Publicerad 2017-10-15 19:56:41 i Allmänt,

Jag har inget större behov av att blogga idag, vilket gör mig glad, för det betyder att jag inte är så besatt av min diet längre! Och att det knallar på.

Jag har varit slarvig med ersättarna idag, det har gått för lång tid emellan dem. Dumt! Det har lett till att jag varit mer irriterad, yrslig och svag. Så jag skall vara mer noga framöver. Äta på rätt tider.

En vecka idag klart. En tredjedel. Vecka två imorgon. Sen en vecka till bara. Det kommer gå bra om jag bara står ut mentalt. Det är som långdistanslöpning detta, man måste ha pannben framför allt. Fattar inte hur fan jag klarade 12 veckor av detta innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela