itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

En arbetsvecka! Dag 5...

Publicerad 2017-10-13 15:37:16 i Allmänt,

Känns bättre idag, dag 5. Är piggare och klarare i huvudet och tänker inte på mat hela tiden. Men jag är fortfarande hungrig. Men det är ju mattheten/sjukligheten i början som är det jobbiga tycker jag. Det skall helt klart gå vägen detta i tre veckor!

Det känns också bra att det är dag fem. Fem dagar är en arbetsvecka. Det är ändå lång tid! Och det är inte så lång tid kvar. På onsdag är jag halvvägs!

Jag tycker också jag ser på min kropp att jag gått ner? Förmodligen även vätska, men ändå. Lite kul att min kropp reagerar.

På söndag har jag kört en vecka. Go go! Och inte nästa söndag men söndagen efter det tänkte jag bryta dieten med en frukost. Sen frukost måndag och tisdag, sen lägga på lunch onsdag, torsdag. Sen middag också på fredag.

Nu googlade jag lite på hur itrim rekommenderar upptrappningen... Jag vill ju inte chocka kroppen med massor av energi när förbränningen gått på sparlåga. Min plan för upptrappning kanske är lite väl snabb? Men minns det som jag körde igång snabbt sist, och då hade jag kört 12 veckor istället för 3 som nu.

Okej, såhär då: frukost i tre dagar (ersättning de andra målen), sen frukost & lunch tre dagar, sen vanlig mat helt på söndagen. Sen lugnt och kontrollerat veckan efter och undantagsdag på lördagen. Det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela