itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

Dag 4!

Publicerad 2017-10-12 14:52:21 i Allmänt,

Hej hej bloggis!

Sätter -is på allt efter barnet kom. "Lite grötis? En bananis? Sötis?". Haha. Stolt tönt! Töntis...

Mycket bättre idag. Inte lika slö, matt och låg. Fjärde dagen. Tror och hoppas jag är i ketos imorgon. Sen är det bara lite mer än 2 veckor kvar! Eeeeasy. Hoppas jag...

Morgon och förmiddag är nog jobbigaste ändå. Sen eftermiddag och kväll funkar.

Min son leker med vågen så den har ställt om sig, så vet inte hur mycket jag gått ner. Men nu visar den 71 kg. Så räknar från det from nu. Har inte gått ner fyra kg på fyra dagar (tyvärr) utan vågen har alltså ballat ur.

Just det, går "bara" runt 5000 steg om dagen.

Återkommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela