itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

Då var det sjätte dagen

Publicerad 2017-10-14 11:22:30 i Allmänt,

Hej!

Vaknade idag kring kl 6 av barnet. Somnade igår kl 1 (dejtnight!). Och igår kväll var jag så satans hungrig. Att äta en bar runt kl 17 och sen gå till kl 01 utan mat var utmattande. Drack en shake på morgonen vid kl 6. Sen åt jag frukost (en bar) med min man strax innan kl 11 (vi har varannan sovmorgon) och NU känner jag mig lite som människa igen. Jag har varit så galet hungrig alltså... så trist? Trodde/mindes inte hungern efter en vecka? Fast iofs, kanske är att pusha det att vara ute till småtimmarna haha.

Jag tycker det syns att jag har gått ner i vikt/tappat vätska. Men vet ju inte, för vågen är omställd och vet inte om den går rätt. Men skall väga mig på gymmet imorgon tänkte jag. Min våg hemma visar 69.5 kg... Eller, jag VET ju att jag gått ner i vikt. Det gör man av sex dagar på denna diet, nått annat vore omöjligt! Frågan är bara hur mycket. Jag kanske verkat besatt av vikt. Men jag tycker det är så svårt att riktigt se hur man ser ut i spegeln? Jag kanske bara skall gå efter hur kläderna sitter. Min mage har varit mitt största utseende-problem efter graviditeten. Jag har lagrat mycket fett där, och det har inte känts kul att ha tighta tröjor. Har inte känt mig bekväm i mycket kläder alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela