itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

Nya tag!

Publicerad 2016-01-04 18:24:27 i Allmänt,

Hej!
 
Hoppas det går bra för er. Själv har jag idag börjat äta två vanliga mål och två mål med ersättningar. Detta då jag ju gått upp i vikt. Så till frukost en smoothie med fiberhavregryn, lite frusen banan och jordgubb, äggvita, fun light och vatten. Jättegott, och fin rosa färg. Till lunch blev det en sallad. Och så andra baren nu vid middag om en stund.
 
Jag väger nog 66-67 kg, och det är väl okej, men vill vända utvecklingen redan nu och komma ner till 64-65. Och det gör jag förhoppningsvis till nästa vägning på itrim om 15 dagar. Sen efter det blir det nya tag för att hålla en bra jämvikt. Vill ju för allt i världen inte bli en jojo-bantare. Jul var en bov i dramat för viktökningen, att bli sambo en annan. Men nu har vi efterskänkt allt julgodis, så inget här hemma lockar oss. Vi har också kommit överens om att inte köpa hem stora mängder och spara. Utan vill min sambo äta godis, köper han bara hem lite för det tillfället.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela