itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

3 kg upp på 3 mån

Publicerad 2016-01-19 20:49:57 i Allmänt,

Hej!
 
Sedan jag avslutade min rivstart har jag gått upp ca 3 kg (närmare 4). Jag började äta vanlig mat i oktober. Den första tiden gick bra viktmässigt, men i huvudet var jag liksom besatt av mat och undantagsdagarna blev lite galna. När jag började slappna av så blev min inställning till mat bättre, men jag gick upp i vikt. 
 
Det är svårt det här. Men jag är bestämd över att fixa detta! Jag ska kunna behålla normalvikt. Till min hjälp har jag min coach. Och min vilja, min måttfullhet och träning. 
 
Jag har svårt att tro på mig själv, jag tvivlar. Men jag ska verkligen kämpa på framåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela