itrima.blogg.se

Min viktnedgång med Itrim.

En del saker funkar inte

Publicerad 2015-12-19 11:26:52 i Allmänt,

Hej!
 
Tror jag ska försöka skjuta fram mitt möte med coachen till i början av januari, då det är en hel del saker som inte funkar för mig. Men det känns okej, har ju ändå ett år med Itrim! Och under detta året ska jag lära mig. 
 
Saker som är mindre bra med min diet:
- Jag äter godis. På jobb står det alltid alltid framme nytt och det bjuds på fika. Pga detta äter jag. Även min pojkvän har godis hemma.
- Jag blir sötsugen när jag är stressad. Och sovit dåligt. Efter en dag då jag haft adrenalinpåslag är allt jag vill göra att trycka i mig snabba kolhydrater och socker.
- Mina undantagsdagar har varit för extrema. Detta har jag dock slutat med. Det var precis i början: jag var så himla tokig efter mat. Nu har det dock lagt sig som tur är.
- Ev för stora portioner ibland.
 
Saker som är bra:
- Jag äter regelbundet.
- Jag äter enligt handfast.
- Jag är inte arg på mig själv för det inte går perfekt :)
- Jag går mina 10000 steg om dagen.
- Jag planerar att ta tag i att jag kommit ur banan.
- Jag äter för det mesta fiberrikt.
 
Jag bor med min pojkvän nu, utan våg, så vet inte vad jag gått upp. Ev till 67? Usch, eller mer. Så funderar på hur jag ska gå ner dem igen. Egentligen vill jag ju liksom inte ligga på kaloriunderskott, bli tokig efter mat och så börjar det om, om ni förstår. Får höra med coachen. Kanske kan gå ner med bara vanlig mat liksom.
 
Jag får återkomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela